Το φροντιστήριό μας

Ο Πρότυπος Φροντιστηριακός Οργανισμός «ρούλα μακρή» λειτουργεί στο Παγκράτι εδώ και 25 χρόνια. Αποτελεί το κύριο κέντρο μάθησης και προετοιμασίας για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις της ευρύτερης περιοχής του Παγκρατίου και όχι μόνο καθώς λειτουργούν και αρκετά χρόνια δύο παραρτήματα στον Καρέα και το Βύρωνα. Η εμπιστοσύνη που μας δείξατε και η γόνιμη συνεργασία σας μας ανέδειξε σε έναν από τους μεγαλύτερους φροντιστηριακούς οργανισμούς πανελλαδικά. Το φροντιστήριό μας έχει βοηθήσει πολλούς μαθητές να εισαχθούν στα ανώτατα και ανώτερα εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας και μάλιστα σε πολλές των περιπτώσεων στα πλέον περιζήτητα.

Η γνώση, η εμπειρία και η σοβαρότητα σε συνδυασμό με την οργάνωση αποτελούν βασικές προϋποθέσεις, ώστε ο μαθητής να αισθανθεί την ασφάλεια που του χρειάζεται και να αφοσιωθεί στο έργο του. Οι χιλιάδες των επιτυχόντων μας στις πρώτες τους επιλογές καθώς και το ότι είμαστε η αποκλειστική επιλογή των πιο απαιτητικών μαθητών μας δημιουργούν την ευθύνη για τη συνεχή βελτίωση της ποιότητας και των πρωτοποριακών συνθηκών μάθησης που απολαμβάνουν οι μαθητές μας. Τώρα πια ο πήχης βρίσκεται αξεπέραστα ψηλά για τους άλλους.

Δράσεις

Συμμετέχω:

  • ενσωματώνομαι στην ομάδα.
  • συναγωνίζομαι και εξελίσσομαι.

Μαθαίνω:

  • με σωστά οργανωμένο πρόγραμμα.
  • με πλούσιο διδακτικό υλικό.
  • με πρωτοποριακή διδασκαλία.

Βασίζομαι:

  • σε έμπειρους καθηγητές.
  • σε στρατηγικό σχεδιασμό.
  • στην αξιοπιστία του Φροντιστηρίου.

Αξιολογούμαι:

  • με βάση ατομικούς στόχους
  • με τακτικά διαγωνίσματα

 

Χρήσιμες συμβουλές για τις εξετάσεις:

 

Προετοιμασία

  • Παρακολουθήστε όλα τα επαναληπτικά μαθήματα στο σχολείο – Φροντιστήριο.
  • Ανανεώστε τις σημειώσεις σας.
  • Δοκιμαστείτε σε διαγωνίσματα και θέματα προηγούμενων ετών.
  • Πληροφορηθείτε για τη διαδικασία των εξετάσεων.

Οργάνωση

  • Οργανώστε το χρόνο σας προγραμματίζοντας τη διαδικασία μελέτης.
  • Επιλέξτε ένα ήσυχο, ευάερο και καλά φωτισμένο δωμάτιο/χώρο για τη μελέτη σας.
  • Ορίστε στόχους μελέτης, ημερήσιους, εβδομαδιαίους / βραχυπρόθεσμους, μακροπρόθεσμους.
  • Να έχετε γνώση των προθεσμιών σας (deadlines).
  • Φτιάξτε το πρόγραμμά σας σε πίνακα και αναρτήστε το πάνω από το γραφείο σας σε ορατό σημείο.

Συμβουλές

  • Κάντε πολλά και τακτικά διαλείμματα, π.χ 10 λεπτά διάλειμμα ανά 50 λεπτά μελέτης.
  • Να τρώτε υγιεινά.
  • Να κοιμάστε κανονικά (8 ώρες ημερησίως).
  • Όχι τηλεόραση. «Ξεπλένει» τον Εγκέφαλο. Προπαγανδίζει. Καταστρέφει εγκεφαλικά κύτταρα. Είναι γενικά χάσιμο χρόνου.
  • Ασκηθείτε – γυμναστείτε. Η γυμναστική (π.χ τροχάδην κ.λ.π) βοηθά στην καλή λειτουργία του οργανισμού (βλέπε κυκλοφορικό σύστημα, μείωση του άγχους, βελτίωση της μνήμης).
  • Σε περίπτωση άγχους ζητήστε βοήθεια από γονείς, εκπαιδευτικούς, ειδικούς.
Πετυχαίνω το στόχο μου!!

 

 

Ευχαριστούμε θερμά για την
εμπιστοσύνη και την αγάπη σας
όλα αυτά τα χρόνια.

Με τιμή

Ρούλα Μακρή